سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























شلمچه آبیک

شهید فیروز سرتیب نیا فرمانده گردان کمیل از تیپ 57 حضرت ابوالفضل بود که برادرش حجت الله نیز مدتی معاون این گردان بود. برادران سرتیب نیا هر دو به شهادت رسیدند. آنچه می‌خوانید وصیتی است به جا مانده از شهید فیروز سرتیب نیا که به تاریخ 25 دی 1365 مزد خود را از خدای خویش گرفت و برای همیشه جاودانه شد.
روحمان با یادشان شاد


شهید فیروز سرتیب نیا فرمانده گردان کمیل از تیپ 57 حضرت ابوالفضل

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بر سالار شهیدان حسین بن علی(ع)شمشیر زن عدالت جوی تشیّع سرخ و درود بر امیرمؤمنان علی علیه السلام، عادل باتقوای تاریخ اسلام و درود و سلام بر رهروان خاندان عصمت و طهارت که بحق پیرو راستین این عزیزانند و سپس درود بر حضرت امام خمینی مد ظلّه العالی پیر کنعان دوران حق علیه باطل چند جمله ای را به عنوان وصیّت عرض می نمایم.

امّت شهید پرورم به امید آنکه شهادت و مظلومیت عزیزانی که در راه اسلام فدا شدند عامل وانگیزه ای باشد برای بیداری ملت های دربند. سعی نمائید از امام اطاعت کنید چون شرط رسیدن به خدا اطاعت محض از امام است. من به عنوان یک پاسدار صراحتا با باند بازیها مخالفم و آن ها را افرادی جاه طلب و دور از اسلام می بینم. یک گروهی خود را برتر و گروه دیگر را از صحنه می رانند این نقض صریح گفتار امام است. باهم متحد باشید، دشمنان خود را دریابید. من به عنوان یک پاسدار به آن افراد که در صفوف نماز جماعت ریاکارانه نفوذ می نمایند لعن می فرستم.

من به عنوان یک پاسدار به آن افرادی که به جای مبارزه با کفر سعی خود را صرف بحث های بی مورد و پوچ
می نمایند می تازم و در آن دنیا یقه آنها را خواهم گرفت.

من به آن عده روشنفکر جاهل که مردم را از اوضاع درونی مملکت دور می سازند متنفرم و شکایت آن ها را در پیشگاه باریتعالی خواهم برد. من به آن عده مزدور جاه طلب که جز قبضه مسئولیت ها نه برای رضای خدا کاری دیگر ندارند شدیداً می تازم.


شهید فیروز سرتیب نیا فرمانده گردان کمیل از تیپ 57 حضرت ابوالفضل

من به آن عده منافق که در صدد نارضایتی در بین مردمند برای مسخ کردن انقلاب اسلامی شدیداً متنفرم.

من به آن عده چهره به ظاهر سالم که کاری جز جاه طلبی ندارند شدیداً می تازم.

من به آن عده ی از خدا بی خبران که اسلام را برای کسب منافع دنیایی خود می خواهند شدیداً می تازم، من به آن سرمایه داران خونخوار که قصدشان تکاثر ثروت می باشد شدیداً می تازم.

من به آن مغرضینی که سد راه انقلابند بجز لعنت چیز دیگری برایشان ندارم.

من به آن فرصت طلبانی که تازگی سر درآورده اند و افراد حزب الله قدیمی را تضعیف می نمایند می تازم.

من به آن مسلمانانی که فقط شعار می دهند نه عمل شدیداً می تازم.

من به آن عده که اسلام را برای قصد منفعت می خواهند شدیداً می تازم.

من به آن عده که اموال بیت المال را، سرمایه ملت را قبضه خود نموده و در جهت افکار پوچ و باندبازیهای خود صرف می نمایند شدیداً می تازم.

من به آن عده که در جامعه اسلامی اشاعه فساد می نمایند شدیداً می تازم، من به آن کسانیکه عمل ندارند و برای رفتن به جبهه توجیه کاری می نمایند شدیداً متنفرم. من به آن عده که خود را قیم مردم می نمایند ولی در عمل خلاف حق مردم کوشش می نمایند شدیداً می تازم. لعنت بر قاسطین ،مارقین، ناکثین تاریخ هر که هستند آن لعنتی که از پیامبر بردند از امام ما، شهیدان ما، ملت مظلوم ما بر آنها باد. و دیگر بدانند که قرآن هرگز دستخوش دست سلاطین قرار نخواهد گرفت و انسانهای بیدار این ملت فراوانند و هوشیار.
و السّلام علی عبادالله الصالحین
فیروز سرتیب نیا


شهید فیروز سرتیب نیا فرمانده گردان کمیل از تیپ 57 حضرت ابوالفضل



نوشته شده در چهارشنبه 91 بهمن 25ساعت ساعت 7:57 عصر توسط محمدی فر| نظر

By Ashoora.ir & Night Skin